Skoči na glavno vsebino

Erasmus+

 

Erasmus+ je program EU, ki podpira izobraževanje, usposabljanje, mlade in šport v Evropi.

Program za obdobje 2021-2027 namenja velik poudarek socialnemu vključevanju, zelenemu in digitalnemu prehodu ter spodbujanju udeležbe mladih v demokratičnem življenju.

 

 

Naša šola izvaja Erasmus+ projekte že od leta 2016. Predvsem so to bili projekti skupinske mobilnosti učencev.

2016 – 2019 BEErasmus  (glej na dnu strani)

2019 – 2022  Wir machen Schüler stark  (glej na dnu strani

Akreditacija Erasmus+

  

1.1.2022 smo na naši šoli pridobili akreditacijo za izvajanje prohramov Erasmus+.  Z akreditacijo smo pridobili sredstva EU da do leta 2027 lahko izvajamo naslednje aktivnosti:

 

 

Naši cilji  akreditacije do leta 2027:     

 

 

DOBER GLAS SEŽE V DEVETO VAS 

(širjenje naših Erasmus+ aktivnosti)

-šolska spletna stran: KLIK

-šolska Facebook stran KLIK

-Erasmus+ kotiček na hodniku šole  

-šolsko glasilo Mladi Prlek 

-lokalna spletna stran Prlekija on net      KLIK

-časopis Vestnik   KLIK

-študijksa skupina za nemščino, OŠ Pesnica, 24.8.2024           Program:  OŠ_NEMŠČINA_24_8_2023_Pesnica

-konferenca  »REZULTATI IN UČINKI e-TWINNING in ERASMUS plus projektov za rast širše skupnosti«, OŠ Apače, 30.8.2023     

Program:  PROGRAM KONFERENCE 

   


PREDSTAVITEV NAČRTA OŠ IVANA CANKARJA LJUTOMER ZA ŠOLSKO LETO 2024/2025: KLIK  

 

  • AKTIVNOSTI 2024/2025

  • 1. MOBILNOST UČENCEV
  •  

Digitalisation and robotics

Poljska, Sycow: 20. 10. 2024 – 26. 10. 2024

Opis slike ni na voljo.   Podstawowa nr 2 im. Marii Konopnickiej w Sycowie

 

 

 

  • 2. SLEDENJE NA DELOVNEM MESTU

Robotika in sodobna učna okolja

Portugalska, Viera de Leira:  28.10. – 1.11.2024

 

 

  • 3. STRUKTURIRAN TEČAJ
  •  

4. MOBILNOST PRI NAS

 

 

 

 

 

 

 

 


PREDSTAVITEV NAČRTA OŠ IVANA CANKARJA LJUTOMER ZA ŠOLSKO LETO 2023/2024: KLIK  

 

AKTIVNOSTI 2023/2024

 

1. SKUPINSKA MOBILNOST UČENCEV

To šolsko leto smo načrtovali predvsem opazovanje in raziskovanje vključevanja različnih skupin v šolski sistem ter preučiti naše šolske vrednote ter jih primerjati s šolskimi vrednotamo po Evropi.

Namen našega delovanja in aktivnosti je, v naslednjem šolskem letu popraviti in posodobiti naš vzgojni načrt šole in upoštevati in vključiti spoznanja iz celotne Evrope.

Prav tako je naš namen še naprej raziskovati trajnostne prakse in se vključiti v dobrodelnost ter pouk IKT.

 

 

MOBILNOST UČENCEV MADŽARSKA: 3.6.2024 do 8.6.2024 , mesto Budimpešta

Pilisvörösvári Templom Téri Német Nemzetiségi Általános Iskola

Schiller Secondary School Pilisvörösvár

Charity at school

Učenci našega mladinskega pevskega zbora so se skupaj s partneskimi učenci iz Madžarske in Španije pripravljali in izvedli šolski dobrodelni koncert na partnerski šoli in na podružnični šoli v Budimpešti. Prav tako so na mobilnsoti izvedli koncert na slovenski ambasadi v glavnem mestu Madžarske. Skupaj načrtujejo tudi, da se bodo učenci madžarske OŠ naslednje šolsko leto udeležili našega dobrodelnega koncerta, ki ga načrtujemo vsako šolsko leto s katerim zbiramo sredstva za šolski sklad.

 

 

MOBILNOST NIZOZEMSKA: 14.4.2024 do 20.4.2024, mesto Hoorn

  Copernicus SG

School values

Učenci so skupaj s partnerji iz Nemčije in Nizozemske raziskovali šolske vrednote, vključevanje različnih skupin v šolsko delo ter trajnostno prakso partnerske šole in države. Skupaj smo izbrali najpomembnejše šolske vrednote na vseh šolah, ki jih bomo uporabili v anketi, kjer bo vsaka šola izglasovala, katera šolska vrednota jim je najpomembnejša. Predvsem so učenci prisostvovali pri samem pouku in se na delavnicah pogovarjali o šolskih vrednotah.

Dnevnik učencev: KLIK

 

MOBILNOST POLJSKA: od 17.3..2024 do 23.3. 2024, mesto Sycow

Opis slike ni na voljo. Podstawowa nr 2 im. Marii Konopnickiej w Sycowie

Digitalisation and robotics

Učenci so na Poljskem prisostvovali pouku informatike in robotike ter tujega jezika nemščine. Skupaj s partnerskimi šolami iz Španije in Romunije so spoznavali kulturo drug drugega in urili veščine rabe tujega jezika angleščine in nemščine.

Povezava do dnevnika učencev: KLIK

 

     

 

MOBILNOST V NEMČIJI: od 26.11.2023 do 2.12.2023, mesto Celle

    Oberschule Westercelle

Differences and similarities at our schools

Učenci so v Nemčiji raziskovali trajnostni razvoj nemških vrtcev in šol ( ogled trajnostnega vrtca v mestu), prisostvovali pri pouku v posebnem IKT razredu in se učili uporabljati program simpleshow video maker, ki ga lahko uporabljajo za izdelavo kratkih filmčkov. V filmčih so primerjali šolo v vseh partnerskih državah in jih med seboj primerjali ter poiskali dobre prakse za svojo šolo.

Povezava do dnevnika učencev: KLIK

 

FILMČKI, ki so ga učenci partnerskih šol skupaj ustvarili na temo VSI DRUGAČNI, VSI ENAKI!

VIDEO 1

VIDEO 2

VIDEO 3

VIDEO 4

VIDEO 5

VIDEO 6

 

 

 

2. MOBILNOST UČITELJEV

Učitelji svojo novo pridobljeno znanje predstavijo na strokovnem zboru učiteljev naše šole. Njihoev predstavitve zbiramo na zemljevidu predstavitev IN sooblikujemo tudi eKnjigo primerov dobrih praks iz EU.

PROROČNIKIskanje novih poti poučevanja (v izdelavi)

ZEMLJEVID PREDSTAVITEV: KLIK

SPLETNA ORODJA   (v izdelavi)

 

Inovativna praksa v vrtcih

VRTEC TIĆI, mesto VRSAR, HRVAŠKA, od 5.11.2024 do  8.11.2024

 

 

Robotika in tuji jezik nemščina

mesto Sycow, Poljska, od 17.3. 2024 do 23.3. 2024

Opis slike ni na voljo.Podstawowa nr 2 im. Marii Konopnickiej w Sycowie

     

 

 

Delo v kombiniranem oddelku in na podružnični šoli

mesto Rovinj, Hrvaška, od 24.3.2024 do 28.3.2024

Osnovna škola JURAJ DOBRILA ROVINJ

 

 

 

 

Vključevanje različnih skupin v delo šole in inovativna pedagogika pri učenju tujega jezika

mesto Gran Canaria, Španija, od  17.3. 2024 – 21.3. 2024

IES Ingenio

 

 

Učenje na prostem

mesto Eurajoki, Finska, od 12.5. 2024 – 18.5. 2024

Lapijoen koulu

 

 

3. STRUKTURIRANI TEČAJI

Experience Vienna: a Journey through the History and Culture of Austria

Učiteljica se je udeležila strukturiranega tečaja s ciljem obnoviti znanje nemškega jezika in poglobiti znanje o kulturi Avstrije. Namen je, da bo aktivnosti vzgijteljica naslednje šoslko leto prevzame minutke za nemški jezik v vrtcu Cven. 

Po opravljeni aktivnosti vzgojiteljica pravi, da je izpopolnila svoje znanje nemščine do te mere, da lahko samozavestno prevzame aktivnost minutke za nemščki jezik v vrtcu, kjer otroci spoznavajo prve nemške besede in spoznavajo nemško govoreči prostor in ljudi ter njihove navade.

Predstavitev Irena seminarska naloga

 

 

4. GOSTOVANJE TUJEGA STROKOVNJAKA

Pomembnost gibanja pri pouku

Ivana Kvasina, mag.cin.:  

topic: Learning in Motion: Exploring the Link Between Movement, Play, and Academic Success.

Prvič smo na šolo povabili tudi tujega strokovnjaka. Izbtali smo temo gibanja pri pouku. Ga. Ivana Kvasina nam je na strokovnem zboru predstavila pomembnost gibanja za pouk in učenje, ter izvedla številne delavnice za učence in učitelje pri samem pouku, kjer je s praktičnimi primeri pokazala vnos gibanja v pouk. 

       

 

PREDSTAVITEV PPT:  CLIL – Kvasina Ivana (1)

 

5. MOBILNOST PRI NAS

School values: Ljutomer,   11.3. 2024 – 15.3.2024, OŠ Ivana Cankarja Ljutomer

S partnerskimi šolami iz Nemčije in Nizozemske smo skozi številne delavnice in aktivnosti raziskovali šolske vrednote, ter pripravili nabor vrednot, ki smo jih pozneje uporabili za  anketo o šolskih vrednotah. Rezultati ankete na naši šoli bodo krojili prenovo vzgojnega načrta šole naslednje šolsko leto. Najpogostejše izbrane šolske vrednote pa smo oblikovali v drevo vrednot. Ravno to drevo, pa bo v prihodnje krasilo veliko steno na našem hodniku šole.

ANKETA: 

   

 

REZULTATI ANKETE: 

SLOVENIJA: anketa

NIZOZEMSKA:  Nizozemska (1)

NEMČIJA: nemčija

 

 

 

 

 


PREDSTAVITEV NAČRTA OŠ IVANA CANKARJA LJUTOMER ZA ŠOLSKO LETO 2022/2023: PREDSTAVITEV ERASMUS NAČRTA

AKTIVNOSTI 2022/2023

 

ZAVEZALI SMO SE, DA BOMO KOT TRAJNOSTNO ZAVEDNA ŠOLA, NAŠA POTOVANJA IZVEDLI  (tam kjer je to le mogoče)  Z ZELENIMI PREVOZNIMI SREDSTVI!

 

 

  1. SKUPINSKA MOBILNOST UČENCEV

E(q)uality starts at school

Skupaj s partnerji bomo raziskovali temo enakosti  na šoli in rezultate primerjali z partnerji iz tujine. pripravili bomo spletni priročnik z aktivnostmo za obravnavo teme enakosti v šoli. Delovni jezik projekta bo angleščina, zato  se bodo mobilnosti udeleževali predvsem učenci ki se učijo angleščine kot prvi tuji jezik.

  Logotip projekta

SPLETNO ORODJE: KLIK

kjer so predstavljeni vsi produkti ki so nastali v sklopu mednarodnega sodelovanja: ankete, razstave, razglednice, videoposnetki, spletne igre,…..

 

MOBILNOST V NEMČIJI: 23.4.2023 – 29.4.2023, mesto Kerpen

Povezava do dnevnika učencev:   KLIK

         

 

MOBILNOST V GRČIJI: 11.3.2023 – 18.3.2023, mesto Chania

Povezava do dnevnika učencev:  KLIK

Wasserleben

Skupaj s partnerji smo se podali na pot raziskovanja vode. Pripravili bomo novičnik trajnosti in raziskovali vodo kot vir življenja. Delovni jezik projekta bo nemščina. Sodelovali bodo učenci ki se učijo nemščino kot prvi tuji jezik.

   

Logotip projekta 

 

 

Tropfi, maskota naših trajnostnih raziskovalcev

 

Postali smo tudi VODNA ŠOLA (Waterschool): vsak učenec in delavec šole je v dar dobil flaško za vodo, ki ga je doniralo podjetje Talumin (flaška TALUMINKA).

   

Poster pravila pitja vode v vsak razred

 

         

 

SUSTAINABILITY NEWSLETTER

 

NEWSLETTER ISSUE 1: Newsletter Issue 1 Berlin

 

 

NEWSLETTER ISSUE 2: La Rochelle, Francija

 

MOBILNOST V FRANCIJI: 20.5.2023 – 27.5.2023, mesto La Rochelle

povezava do dnevnika učencev: KLIK

 

 

MOBILNOST V NEMČIJI: 9.10.2022 – 15.10.2022, mesto Klosterfelde

Povezava

 

2. MOBILNOST UČITELJEV

V tem šolskem letu se bo 8 učiteljev odpravilo na sledenje na delovnem mestu v tri različne države, kjer bodo raziskovali šolski sitem, šolske aktivnosti in prisostvovali pri pouku. Predvsem bodo iskali nove načine poučevanja in jih kasneje vključili v svoje delo doma. Načrtujemo oblikovanje spletnega priročnika z opisom videne dobre prakse v tujini in opisom izvedenih aktivnosti doma. Učitelji se  bodo udeležili sledenja na deovnen mestu in pridobili nova znanja na področju digitalizacije šole, vključujoče šole, trajnostne šole in interkulturalizacije šole.

PROROČNIK: Iskanje novih poti poučevanja (v izdelavi)

ZEMLJEVID PREDSTAVITEV: KLIK

SPLETNA ORODJA   (v izdelavi)

Učitelji svoj teden sledenja predstavijo na učiteljskem zboru strokovnih delavcev. Predstavitve najdete na zgornjem zemljevidu.

     

 

 

Sledenje na delovnem mestu: DANSKA, ROSENGARDSKOLEN

Predstavitev tedna sledenja na delovme mestu: glej na zgornjem zemljevidu

Rosengardskolen Odense

 

Sledenje na delovnem mestu: NEMČIJA, EUROPAGYMNASIUM KERPEN

Predstavitev: glej zemljevid zgoraj

 

Sledenje na delovnem mestu: FRANCIJA, COLLEGUE LATLANTIQUE

Predstavitev: glej zemljevid zgoraj

         

 

 

3. ODPIRAMO VRATA  ŠOLE IN SVOJE UČILNICE ZA TUJE UČITELJE

Prav tako pa smo si učitelji naše šole v tem šolskem letu zadali  dvakrat odpreti svoje učilnice in pokazati našo dobro prakso partnerjem iz tujine. 

EVALVACIJE NAŠIH TEDNOV SLEDENJA NA DELOVNEM MESTU (s strani tujih učiteljev): KLIK

 

 

SLEDENJE NA DELOVNEM MESTU NA NAŠI ŠOLI:  9.10.2023 – 13.10.2023, obisk učiteljev iz Španije in Nemčije

PROGRAM: Timeline DE

 

 

 

SLEDENJE NA DELOVNEM MESTU NA NAŠI ŠOLI:  27.3.2023 – 31.3.2023, obisk učiteljev iz Poljske

PROGRAM:  Job Shadowing Slovenija, marec 2023-1

VIDEO

 


 

PROJEKTI OD LETA 2016 – 2021

 

 

WIR MACHEN SCHÜLER STARK

  1. OPIS IN CILJI PROJEKTA

Projekt Erasmus+ je namenjen razvoju pobud, ki obravnavajo enega ali več področij izobraževanja, usposabljanja in mladine ter spodbujanju inovacij, izmenjavi izkušenj in strokovnega znanja med različnimi vrstami organizacij, ki delujejo na omenjenih področjih.

V novem, dvoletnem projektu bomo učenci, učitelji in starši partnerskih držav spoznavali zdrav način življenja na večih področjih (gibanje, počutje, zdava prehrana). Spoznavali bomo, kaj vse je pomembno za zdravo življenje in skušali pri vseh sodelujočih razviti zavest o zdravem načinu življenja, ki bo vpival na boljši šolski uspeh in srečno življenje.

Projekt bo trajal dve šolski leti, tudi tokrat je delovni jezik nemščina. Učenci pa bodo tokrat lahko uporabljali tudi angleščino.

2. PARTNERSKE DRŽAVE IN ŠOLE

  • Oberschule Westercelle, NEMČIJA

  • Rosengårdskolen, DANSKA

  • SYGXRONA EKPAIDEFTIRIA TRIKALON – ATHINA A.E., GRČIJA

 

  • OOU Petar Pop Arsov, Severna Makedonija

  • Birzu Kastonu pagrindine mokykla, Litva

3. SKUPNA SPLETNA STRAN PROJEKTA

E- Twinning :

Zusammen für ein gesundes Leben in Europa – Wir machen Schüler stark!

4. AKTIVNOSTI V SKLOPU PROJEKTA

  • INTERAKTIVNO ORODJE: s partnerji smo skozi naše aktivnsoti izdelali interaktivno orodje s 5 nasveti za zdravo življenje. Orodje vsebuje napotke za aktivnosti, povezane z zdravim načinom življenja učencev: spanjem, pitjem vode, gibanjem, zdravo prehrano in dobrim počutjem. Pripravili smo napotke za spanje, ugotovili koliko vode je potrebno popiti čez dan, pripravili videoposnetke za zabavno gibanje, zbirali zdrave recepte za okusne jedi in zbirali ideje, kaj lahko vse počnete s prijatelji v prostem času. INTERAKTIVNO ORODJE
  • SEVERNA MAKEDONIJA, Skopje: V Severni Makedoniji  smo se z partnerji osredotočili na zdravo prehrano in kjižico receptov.

eKNJIGA receptov

  • MOBILNOST V SLOVENIJI: ponoven zagon projekta smo načrtovali v Sloveniji, na naši OŠ. Koordinatorje in vodje  partnerskih šol smo gostili v času od 27.9. – 1.10.2021. Na srečanju smo predstavili dejavnosti naše šole in naš kraj ter državo Slovenijo. Skupaj smo posodobili naš načrt aktivnosti v sklopu projekta in se ponovno dogovarjali o terminih za mednarodna srečanja. Gostje so bili še posebej navdušeni nad našimi učenci, ki so jih spremljali skozi celotno bivanje pri nas kot njihovi vodiči. Z veliko mero samozavesti in komunikativnostjo tuid v tujem jeziku (angleščina in nemščina) so zelo dobro predstavili našo šolo in kraj. Gostje so preizkusili tudi od učiteljev naše šole razvito aplikacijo CŠOD Misija za spoznavanaje našega kraja Ljutomer.

  

  • ŠOLSKI VRT: je skozi naš projekt dobil novo podobo. Prav tako smo vrt usmislili in uvedli šolsko interesno dejavnost, kjer učenci vrt sistematičo urejajo in produkte z vrta tudi smiselno uporabijo za namene šole.

 

ŠOLSKI VRT

  • MOTORIČNE POTI: zaradi pandemije smo morali odpovedati srečanje v Litvi in Grčiji.To pa ne pomeni, da v sklopu projekta ni nobenih aktivnosti. Za učence PB smo priskrbeli športne rekvizite za gibanje na prostem. Prav tako smo v hodniku šole I.VIO in na sprednjem dvorišču izrisali motorične poti in zunanje talne igre Punce, punce ven ter twister. Tako učence hočemo vzpodbuditi za učenje skozi gibanje in igro.

MOTORIČNA POT NA HODNIKU ŠOLE IZDELAVA

MOTORIČNA POT NA HODNIKU

KLIK za ogled zunanje motorične poti

Uporaba rekvizitov za igro na prostem (frizbi, kolebnica, gumitvist, mehke žoge, badminton,…)

Učitelji partnerskih šol smo se sestali na prvem srečanju, kjer smo predstavili svoje države in šole. Načrtovali smo aktivnosti v sklopu projekta, ter se dogovorili za srečanja za naslednji dve leti. Učitelji n učenci grške šole so nam predstavili državo, kraj in seveda šolo. Spoznali smo tudi grški šolski sistem. Na visoki šoli za šport smo se udeležili delavnic o zdravi prehrani in gibanju. V mestni hiši mesta Trikala smo spoznali projekt Biocanteens, s katerim v grške šole vnašajo bolj zdravo hrano. Predstavili pa so nam tudi lokalno stiskalnico olivnega olja.

  • Predstavitev projekta na oglasni deski ERASMUS+ na hodniku šole in izdelava plakata: KAJ JE ZDRAVJE, kjer so učenci ŠOLE z eno besedo izrazili, kaj za njih pomeni zdravje.
  • Učenci 1, 2 in 3 razreda so razmišljali kaj je za njih zdravje. Zapisovali so in se likovno izrazili na posamezne dele sestavljanke. Sestavljanko smo sestavili v veliko sliko. Zapisano in narisano pa smo podarili Zdravstvenemu domu Ljutomer za stalno razstavo v hodniku ambulant.

   

Dostopnost